Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne strani Optike Sentina so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno stranjo Optika Sentina (v nadaljevanju tudi » spletna stran«) upravlja S-PREMIUM trgovina in storitve d.o.o., Glavni trg 5, 2380 Slovenj Gradec, matična številka: 8054959000, davčna številka: SI 38084899, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali Optika Sentina).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne strani Optika Sentina, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med Optiko Sentina in kupcem.

Obiskovalca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku naročila na termin pregleda. Uporabnik je ob oddaji naročila na termin vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila na termin potrdi svojo seznanjenost z njimi.

VRSTE UPORABNIKOV

Z enkratnim vpisom na spletni strani Optika Sentina prek elektronske pošte in telefonske številke postane obiskovalec gost Optike Sentina, s potrjeno registracijo na spletni strani Optike Sentina pa postane član Optike Sentina.

Ob registraciji na spletni strani Optika Sentina bo uporabnik preko e-sporočila in preko telefona obveščen o terminu, za katerega se je naročil.

Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info@sentina.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Optika Sentina se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  • podatke o podjetju Optika Sentina (ime in sedež podjetja, matična številka),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene lastnosti izvedenih storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

NAROČILO NA TERMIN

Razmerje med Optiko Sentina in naročnikom je na spletni strani Optike Sentina sklenjeno v trenutku, ko Optika Sentina kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila na termin in/ali prvo SMS sporočilo o statusu njegovega naročila na termin. Od tega trenutka so vse morebitne cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Optiko Sentina kot za kupca/naročnika na termin. Kot kupec/naročnik velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila na termin. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu/naročniku ni mogoče.

Podatki o razmerju med Optiko Sentina in naročnikom/kupcem (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila na termin in/ali prvo SMS sporočilo o statusu naročila na termin) so v elektronski obliki shranjeni na strežniku Optike Sentina oziroma ponudnika storitve.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Optika Sentina se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1.

Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete na strani politika zasebnosti. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.

KOMUNIKACIJA

Optika Sentina bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila Optike Sentina bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • Pošiljatelj Optika Sentina bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne.
  • prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Optika Sentina izrecno spoštoval.
  • Oglasna sporočila Optike Sentina bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.

OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Optika Sentina se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti storitve, razpoložljivi roki ali termini spremenijo tako hitro, da Optika Sentina ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo Optika Sentina naročnika/kupca obvestila o spremembah in mu omogočila odstop od pogodbe ali zamenjavo termina.

Optika Sentina ne odgovarja za vsebino mnenj o izvedenih storitvah, ki jih napišejo obiskovalci. Optika Sentina mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Optika Sentina ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

Optika Sentina ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Optika Sentina v primeru vednosti ne bi potrdila oziroma sklenila pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

PRITOŽBE IN SPORI

Optika Sentina spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Optika Sentina se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se naročnik/kupec s ponudnikom storitev Optiko Sentina lahko poveže na telefonsko številko 080-34-66 ali po elektronski pošti na info@sentina.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Optika Sentina se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Optika Sentina prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi S-PREMIUM d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Optika Sentina, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno stran na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj. 

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

PODATKI O PODJETJU

S-PREMIUM trgovina in storitve d.o.o.

Glavni trg 5, 2380 Slovenj Gradec

Številka računa: SI56 0201 2026 2469 646

E-pošta: info@sentina.si

Telefonska številka: 080-34-66

Spletno mesto: www.sentina.